info@demarketingorganisatievandetoekomst.nl
(0624) 24 53 85

Recensies

13-12-2016 : De eerste uitvoerige recensie is binnen!

Marketeer Sjors van Leeuwen van Indora zegt op Managementboek.nl:

De marketingorganisatie van de toekomst is een degelijk boek met inzichten en handvatten voor je eigen zoektocht. Gezien het belang van het onderwerp een aanrader voor iedereen die nadenkt over of bezig is met de marketingorganisatie van de toekomst. Welke directeur, Chief Marketing Officer (CMO) of marketeer is dat niet?

Volgens van Leeuwen geeft het boek een beschrijving van relevante ontwikkelingen en trends en wat dat betekent voor de rollen, competenties en bijdragen van de marketingfunctie in de organisatie van de toekomst. Met voorbeelden, checklists en schema’s. Alles bij elkaar een goede leidraad om er mee aan de slag te gaan. Sjors sluit met managementlegende Peter Drucker af: ‘Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.’ De marketingorganisatie van de toekomst van Rob Beltman kan je daarbij helpen.

Sjors van Leeuwen is werkzaam als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing bij Indora en is zelf ook auteur van verschillende managementboeken over marketing en klantgerichtheid.

Lees de volledige recensie op managementboek.nl

 

Heb je zelf het boek gelezen en wil je een recensie insturen?

Mail dan naar INFO@MARKETINGORGANISATIEVANDETOEKOMST.NL

Back to Main Page